close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לשדרוג החתונה שלכם שיהפכו אותה לאירוע בלתי נשכח

מערכת שורשיא כסליו, תשעה03/12/2014

עבור האורחים שלכם, עד כמה שאתם יקרים וחשובים להם, זוהי חתונה אחת מתוך רבות אחרות

תגיות:
חתונה היא היום שלכם. זהו עבורכם יום בלתי נשכח בו אתם מתחילים בהקמת הבית והקן הפרטי שלכם. עבורכם זהו יום מיוחד במינו כמוהו יהיה לכם רק אחד, אך עבור האורחים שלכם, עד כמה שאתם יקרים וחשובים להם, זוהי חתונה אחת מתוך רבות אחרות. איך להפוך את החתונה שלכם למיוחדת גם בעיני האורחים? מה כדאי להוסיף על מנת ליצור את הערך המוסף הזה, את הייחוד  שיהפוך את חתונתכם ממעמד של "אחת מתוך" למעמד של בלתי נשכחת עבור כולם?

לבחור לוקיישן מעניין
המקום בו מתקיימת החתונה הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר המשפיעים על האירוע כולו. בחרו מקום שיתן לאורחים כיף אמיתי, מקום פסטורלי ונעים כמו גן או לחילופין אולם אבל כזה המעוצב באופן מעניין ולא סטנדרטי. במיוחד אם זו חתונה קטנה ניתן למצוא אולמות המעוצבים בסגנון ביתי ופחות רשמי מאולם אירועים רגיל, אולם שיש בו "שיק" כלשהו ולא עוד אחד מהאולמות הסטנדרטים הממוקמים בפאתי העיר. תוכלו להגדיל ולעשות ולבחור בכלל מיקום בליבו של הטבע ולא במקום מסודר. יש לכך יתרונות מבחינת הקסם של המקום והייחודיות אך כמובן שיש לחשוב על פרטים טכניים רבים שיתנו לאורחים ולכם תנאים טובים. כך תוכלו לבחור את הרקע האהוב עליכם ביותר: צוק המשקיף לים, יער, פרדס או כרם. כולם יוצרים אוירה מיוחדת ורומנטית.

ההפתעות הקטנות שמרימות את האירוע
אתם רוצים שכולם ירגישו את השמחה ואת הייחוד שבאיחוד שלכם. ישנם כיום לא מעט אטרקציות שעשויות להקפיץ את האירוע שלכם ולהפוך אותו לבלתי נשכח. רעיונות לחתונה תוכלו למצוא בדף זה למשל או להביא משהו מקורי משל עצמכם. כל רעיון שיכניס לאירוע שלכם אנרגיה של פאן ושל צחוק והתרגשות יכול להוסיף. אחת האטרקציות שמעבירות לאורחים את הזמן בכיף היא תא צילום. בתא צילום, שקוף או אטום, יכולים האורחים להצטלם באופן יזום ולא לחכות שהצלם יתפוס אותם ברגע הנכון (מה שלא בהכרח קורה, כמה פעמים קיבלתם מגנט עם תמונה בו אתם מסדרים את השיער או עושים פרצוף מוזר...), להגיד את כל שהם רוצים להגיד ולקבל מיד לאחר הצילום את התמונות מבלי לרוץ בכל רגע ללוח המגנטים. גם אתם מרויחים מן העניין שכן בסוף הארוע תקבלו דיסק DVD עם כל הברכות במרוכז.

לא כל יום פורים? אצלכם כן
תוכלו להכניס לחתונה הרבה הומור, אוירה שמחה והנאה בעזרת האביזרים הפשוטים אך מרימי האוירה הללו כמו משקפים מצחיקים בצורת גיטרה או כל צורה אחרת, שרשראות פרחים בסגנון הוואי, כובעים מצחיקים ומקוריים ועוד ועוד. אולי חבריכם (ובוודאי בני משפחתכם המבוגרים) נראים לכם מחושבים וכבר מיושבים בדעתם, אך כל אחד מחפש את ההזדמנות לצאת מן השגרה ולהשתגע עד לא ידע ממש כמו בפורים. אם הם יקבלו זאת במסגרת ארוע כשהמצווה לשמח את החתן והכלה נמצאת מול עיניהם, אף אחד מהם לא ידלג על ההזדמנות להשיל מעליו את הרצינות והשגרה ולהתפרק.

לפנק את האורחים עד שיגיעו הביתה
אם חשוב לכם שהאורחים ישמחו ולא יעצרו את עצמם מלחגוג בשל העובדה שהם צריכים לנהוג הביתה, גם לכך ישנו פתרון ותהיו בטוחים שפינוק כזה ישאיר את החתונה שלכם חרותה עמוק בזכרונם. אוטובוס מפנק יאסוף את חבריכם או משפחתכם ישירות מן הבית ויחזיר אותם לשם. אם ישנם לא מעט זוגות המארגנים הסעה, כאן לא מדובר רק בהסעה. זהו אוטובוס מעוצב מבפנים ומבחוץ שלוקח את החברים ונותן להם תחושה מפנקת כבר מהרגע שהם עלו עליו. כך כולם ידעו שיש להם איך לחזור וירשו לעצמם לשמוח עד הסוף.

סדר החתונה כבר ידוע מראש? לא בהכרח
לרוב סדר הפעולות בחתונות כבר ידוע: קבלת פנים ומזנון המתאבנים, חופה, ארוחה- לעיתים עם הפסקות ריקודים בין המנות ולעיתים ברצף, קינוחים ואז ריקודים. ישנה אפשרות לעשות את הסדר הפוך ולדחות את החופה לשעה מאוחרת יותר. כך לא יהיו האורחים בלחץ להגיע לחופה.  בחתונה כזו מתחילים עם הארוחה, ממשיכים עם החופה ומסיימים בריקודים ברצף אל תוך הלילה. כאשר האירוע מתחיל מן הארוחה, במהלך החופה האורחים יהיו שבעים לאחר שנהנו מכל המנות ולא רק מהמתאבנים שיצרו יותר רעב משובע. בריקודים יהיו כולם קלילים יותר שכן עיכלו כבר את הארוחה. מלבד היתרונות הללו, זהו טרנד פשוט יחסית שיבדיל את חתונתכם מחתונות אחרות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה